_BabyYoda Sezaryanla doğum yaptım 40 gün oldu sir yaptırsam sorun olur mu? Siz ne kadar süre sonra yaptırdınız ya da başka yöntemlerle mi temizlendiniz
mirgulak _BabyYoda normal hazir agda kulandim zaten orasi hissizliği var kolay oluyor jilet kulanilmaz olmayan kokleride kalınlaştırıyor