010896__ Arkadaşlar bebeğim 11 aylık ama ismine dönüp bakmıyor tanımıyor ismine hala ama çağırsam geliyor sizde nasıl durumlar endişeleniyorum ☹️
demettt333 010896__ benim de bebeğim 1 yaş 1 aylık oda bakmıyor. Sonra komik bi ses çıkarıyorum ona da bakmadan gülüyor 😁 normal galiba yani inşallah :)
Deletedmom_58 010896__ Çok klasik bir soru olacak ama linclemeyin valla havamda değilim. (Linç edecek olan tayfaya söylüyorum) Sakince soruyorum sadece tv ekran var mı? Yani izletiyor musunuz?
010896__ demettt333 ayy inşallah tepki veriyorsa sorun yok öyle yaptılar ki esen yelden hile seziyoruz biz anneler
Deletedmom_58 010896__ Ne yazık ki ekrana maruz kalan çocuklarda uyaran eksikliği görülmekte . O yüzden sevse bile ekrandan uzak tutun. Bol bol konuşup aktivite yapın derim 🙂