Damlanr Bebeğimin burnu hep aktı şeffaftı uyku uyuyamadı burnu tıkanıklığından serum fizyolojik uyguluyorum bir saate tekrar doluyor çabuk atlatması için verebileceğiniz tavsiye varsa çok sevinirim
Prenses_annesi04 Damlanr salyasi varmı belki distir cunki kızımda o dönem öyleydi nezle sandım meğer dış cimariyormus
Damlanr Prenses_annesi04 evet bir aydır salyamız var çok kaşıyo dişleri dün biraz üşüttüğünü hissettim ama
Prenses_annesi04 Damlanr ozman diştir eline soğuk dış kaşıyıcı ver ağrısı olunca ağrı kesici ver ateşlenmesi olucak dikkat et onada