Merhaba bebeğim 5,5 aylık ama doğduğundan beri kakasını 5 günde 7 günde bir yapıyor bunun için huzursuz değil. Anne sütü ve mama olarak besleniyor. Doktorlar ilk zamanlar doymuyordur diye mama başlattı hala mama ilerliyoruz dyine kaka aynı her gün yapmıyor yani. Bağırsak filmi de çekildi hiç bir problem yok ama ben dert ediyorum. Bir sürü dr. Gittik ama top top yapmadığı sürece bir şey olmaz dedi hiç top top yapmadı şükür ama işte haftada yapıyor kakayı. En son gittiğimi dr. Genetik de olabilir dedi. Bh problemi yaşayan anneler var mı nasıl çözüldü nasıl düzene girdi ya da içim rahatlasın en azından. 🙏🏻