Sevvalldogan biz çocuktan önce eşimle hep butik otellere giderdik oda kahvaltı secer akşam yemegini dışarda yerdik butik otellerde genelde çocuğu oyalayacak ortam olmuyor odalar küçük oluyor, gecen sene de oğlum 1 yaşındayken eşimle daha önce gittiğimiz bir otele ayvaliga gittik oncelikle oda küçük oldigu için çocuk rahat edemedi bunaldı huysuzlandi yemek konusunda sadce kahvaltı olduğu için sıkıntı yaşadım çünkü dışarda bizim yediğimiz yemeği yiyebilecek kadar büyük değildi kavanoz mamalarla idare ettim oyun alanı olmadigi için enerjisini atamadı bu sene özellikle geniş odaları olan Kidsclubi , parkı olan ,herşey dahil , yeşil alanı bol olan bi yer seçtim geçen yılki sıkıntıyı yaşamak istemedim