Kızım konuşuyor fakat bazen takılıyor mesela genelde ben diyeceği zaman cümle başında söylediğinde ben ben ben falan diyor. Bazı kelime ve cümleleri anlamsız çıkıyor. Bazen çok güzel iletişim kuruyoruz. Ama çok geç olmadan bir uzmanın görmesini istiyorum
Önerebilecek olan var mı ?