Kızımın dişleri sıkıntılı biraz ön dişleri özellikle baya kötü durumda diş doktoru flörürlü macun kullanmaya baslayın dedi 30 aylık o an kargaşadan öneri istemeyi unuttum e bebeğe falan baktım ama bulamadım hep flörürsüz.. Önerisi olan varsa yazabilir mi ve daha tüküremiyo doktor cok minik kullanın sorun olmaz dedi ama zararlarını az cok biliyoruz tedirgin oldum yinede maalesef mecburuz önlemek için..