Merhaba önerilerinize tecrübelerinize ihtiyacım var, 5 günlük anneyim, ilk doğumum ve sezaryen oldum. Sütüm var fakat göğüs ucum çok küçük diye bebeğim tutmadı, hastane silikon uç aldırdı o şekilde emmeye başladı, göğüs pompası aldım ama göğsümün ucu çatladı diye onu da kullanamıyorum çok acı çekiyorum emzirirken. Ucu kanadı birkaç kez. Doktor madefix ve madacasol krem yazdı ama onları yarın alıp kullanacağım. Zeytinyağı sürüyorum yumuşasın diye ama geçmiyor emzirirken ağlıyorum ağrıdan😔. Ne önerirsiniz