Marianne aLmiSmomS 3 ve 6 aylıkken kazıdım. Çok daha güzel saç çıkardı. 3 yaştaki çocuk için yapılır mı bilmem. Saç genetikle ilgili meseledir. Babasının ve sizin saçlarınız nasıl?
aLmiSmomS Marianne ikimizinkinin de gür yani öyle çok olmasa da var saçınız Kazıtmadım ama her yıl son baharda kestiriyorum