Sahrabalam bebekten bebeğe değişiyor ya ama yakındır bu aylarda bekleyin. Benim oğlum 23aylık, en son 16.ayında 1.azıları çıkarmıştı yani 16aylıkken 16dişi vardı ve bu aya kadar hep 16devam etti. Şimdi 2-3gün önce baktım alt 2.azıların ikiside görünüyor etten, eti şişmiş beyazlık görünüyor yardı yaracak. Üstlerde bişey yok. Yani önümüzde ki haftalarda bu altları çıkarırsak son 2kalıyor yukarda 2.azılar. onları da kim bilir ne zaman çıkarır🤷♀️