Arkadaşlar hayırlı geceler. Kızım 6 ayını bugün doldurdu. Normalde mama ile besleniyordu yaklaşık bir haftadır mamayı reddediyor asla istemiyor gece uykuluyken zar zor içiriyorum çok azcık. Vermeyi denediğimde kendisini zorlayıp midesini bulandırıyor. Resmen aç kalıyor kafama çok takıldı bu durum çok üzülüyorum. Bir de geceleri uykusunda ağlıyor ara ara