Milasmom 2 ay 10 gunluguz , Dün ikinci ay aşısı olduk gün boyu uyudu dun aksam 7 gibi uyandi ve bu sabah 8 buçuğa kadar uyumadi. Sabaha kadar agladi. Sabah 8 bucukta uyudu ve hala uyuyor. Uykusunda biberonla besliyorum. Endiselenmeye basladim 13 saattir uyuyor resmen. Fikri olan ayni seyi yasayan var mi?
Deletedmom_297 Milasmom cnm bide vurulduk ası ama uyku vs yapmadı ateşine baktını mı uyandirmaya calısın
kubraege Milasmom aşı uyku yapıyormuş bide Calpol verdiysen o da etki edebilir. Benim oğlum da baya uyumuştu vurulduğunda ertesi gün uykusunu epey alınca hiç uyumamıştı nerdeyse 😂 ateşini kontrol ettiğin sürece endişelenme normal bir durum
Deletedmom_297 Milasmom bu kadar uyuması garip geldi bana bnm kızım uyumaz e dazla 6 saat uyuyor oda geceleri
Milasmom Deletedmom_297 bizimde ilk kez bu kadar uyudu normalde bu kadar uyumaz bu aralar uyku duzeni de bozuk sabaha kadar uyumuyor sabah uyuyor.
Milasmom kubraege tesekkur ederim icim rahatladi biraz . Evet calpol vermiştim dun onun etkisidir umarim. Bari sabaha kadar uyusada sabah uyansa aksama kadar uyumasa uykusu da boylelikle duzene girer.
Ays-nn Milasmom benim bebeğimde öyleydi . Beslendiği sürece sıkıntı olmaz demişti doktorumyz normalde gazlı bir bebek çünnkü mümkün değil uyumazdı . Sizdede halsizlik yapmıştır bizdeki gibi