Kızlar benim kızım 18 aylik oldu saçımı evde hep kendim boyadım bu zamana kadar koyu renkli ama artık değişiklik yapıp saçımı açtırıp farklı bi renk istiyorum fakat emzirip diplerine açıcı kullanan oldu mu bu arada çok aktif emzirmiyorum sadece öğlen uyuturken bir gece emziriyorum her kuaför kabul etmiyor emzirirken açıcı kullanmayı bazısı da ediyor kararsız kaldım