@EnsarAyaz12 sanki bizi anlatmışsınız bizde şimdilik ateş yok. aynen uyuyunca korkar gibi uyanıyor ağlıyor,yalnız kucakta gezmek istiyor. Yerine uzatınca hüngür hüngür ağlıyor,huysuzluğu öyle böyle değil. Üzerine de kabızlık eklendi bir de 🤦🏼♀️ bu diş ne zamana çıkar 8ayına kadar çıkmazsa mahv olurum😭 Tedagili araştırıcam Türkiyede yaşamıyorum ben bilmiyorum bizde satışa hangi isimle çıkıyor