Benimde oğlum 1 kg alırdı 3 aylık olduk baya az aldı bu aydan sonra azalır dedi hemşire hem hareketler artıyor hem meme ıslah oluyor hemde çabuk sindiriyor etrafla ilgili olduğu için emmiyor normal dedi bence sağlıklı mı o önemli kilolu olup sürekli hasta olan çocuklarda var takma ben çok taktım kendimize zararımız