Merhabalar kızım 15 aylık oldu, ama iştahı hala hiç yok . En son 10 aylıkken kan tahlili yapılmıştı normal çıkmıştı hepsi. Çarşamba günü tekrar kontrolümüz var bakalım. Merak ediyorum boyu kilosu ne kadar oldu. Sizde durumlar nasıl? Gününüz nasıl geçiyor