Cansu-95 zahire pastanesinin pastalrı güzel oluyor. Bağlıcada ve çayyolunda var. İstediğiniz pastayı genelde yapıyorlar ama sormak gerekiyor yine de ya da kendi internet sitelerinde de çok çeşit var.
Madonun pastaları da güzel. Büyük kızıma 1 yaş için orda yaptırmıştık herkes çok beğenmişti.
Birde yaşamkentte norte diye butik bir pastane var, onu da bi tanıdığım önerdi ama ben hiç almadım. Kurabiye aldım o çok lezzetliydi.
Bir de çukurambar tarafında hüdaverdi pastanesi var. İşyerimde hep ordan alırdık pandemiden önce Onların pastaları da çok lezzetli ama konsept yapıyorlar mı bilmiyorum.
1 yaş insan heves ediyor, hatıra olsun diyorsun ama çocuk anlamıyor. İlk kızıma kalabalık bir doğum günü yaptık ama ikinciye evde bir aile dostumız ve kayınvalidem ile yaptık. Evi de süsledik, masa fln hazırladım.
Büyük kızıma 4 yaş için yaptık mesela o daha güzeldi. Kendi heves etti, kendi arkadaşlarını çağırdık, eğlendi oynadı daha güzel bir anı oldu onun için.