aysegultuna Şimdi hani memelerimiz biraz sarktı ya emzirmeden ötürü. Yani biraz fazla sarktı 🤦🏻♀️🧐 Emzirmeyi sonlandırınca tekrar eski haline dönüyormu acaba.yoksa artık hep böyle mi kalacak 😄
Dolores aysegultuna benim böyle kalacaksa, vay halime. 17 aylık oğlum 1 metre uzakta oturup memeyi çekiştiriyor. Uçlar hep yara oldu. Kesmek istiyorum böyle yaptıkça. Ne yapacağımı bilmiyorum
kuzey-21 aysegultuna tek meme emziren ben biri birinden farklı 😂😂 küçük olduğu içinde sarkma olmadı 😂
aysegultuna Dolores 1 metre uzakta oturup memeyi çekiştiriyor Benm oğlumda 16 aylık. Dediğin gibi meme ağzındayken dönmeye çalşyor sürekli çekiştirmeler.o yüzden fazlaca sarktı sanırsam 🤭 inşallah düzelir ya karnıma değecek nerdeyse 😄
aysegultuna kuzey-21 aa. O dahada değişik 🤭 Büyük meme sarkıyor o halde doğrumu. Ya ayıptr söylemesi eşim dalga geçmeye başladıda. 🤦🏻♀️ Merak ettm düzelecek mi yoksa böyle mi kalıcam 🤷🏻♀️
kuzey-21 aysegultuna bilmiyorum ki benimki küçük sarkma yaşamadım 😂 ama bi tanıdığımın sarktı düzelmedi 🫣 eşiniz de dalga geçmesin canım çocuk emdi olacak okadar. Birinin büyük birinin küçük olmasındansa sarkması daha mantıklı bence 😂 benimki çok komik duruyor 😢