Merhaba kızlar geçen post açmıştım süt korur mu diye hatırlıyor musunuz bugün test yaptım sabah ilk idrar ile testi bıraktım ev işine başladım sonra çarşıya çıktım eve gelince aklıma geldi teste baktığımda selamun aleyküm çift çizgi yanlışlık payı var mı acaba aradan çok saat geçince de çift çizgi çıkar mı