Mervemm0 Merhabalar oğlum 4 yasinda surekli hastaydı bu kış ve hep antibiyotik kullandik. KBB doktoruna götürdük.ve geniz eti büyük dedi. Alınması lazımmış bademcikle birlikte. Çocuğu bu şekilde olup ameliyat olan var mi acaba anneler. Nasil hir süreç
Birmelekbinlekebek Mervemm0 iki buçuk yaşındayken geniz eti ameliyati olduk her ay antibiyotik kullanıyordu çünkü ilk gün biraz anestezidennayrilirken ağladı sonra bir sorununkalmadi bizim bademcik duruyor yaşından dolayı onu almadilar ama oda büyük alinmasi gerekiyormuş ama çok şükür geniz eti alınması bile fayda sagladi
Birmelekbinlekebek yellowmom8 hastane de anastezi ayrılırken ağladı sonra yürüyerek evimize gittik ilk gunler sesi bira farklı çıkıyordu ama düzeldi sonradan. Bir sknti yaşamadık şükür bence çok büyük bir ameliyat değil ben beş i aylık hamileydim üstelik çocuğum ameluyat oldugunda
yellowmom8 Birmelekbinlekebek teşekkür ederim benım de küçük. Bebeğim var birde ameliyat sonrası tatile gitmeyi düşünüyoruz iyileşmesin de sıkıntı olmazsa oyuzden sordum