Biz 4 aylığız aynı sorun bizdede devam ediyor doğduğundan beri böyle ama benim bebeğim gazlı o yüzden düşünce dalamıyor uyanıyor gaz sancısı geçince kendi çıkarıyor emziği , gaz yada açlık olabilir daha küçük takip edin bebeğinizi zamanla tanıyor insan