ece_arel Tamamen kişisel kullanıma bağlı değişir ihtiyaçlar. Ben de 2.çocuğumu bekliyorum cinsiyeti aynı. Zamanında kullanmadığımı evim küçük diye çevreme dağıttım sıfırdan başlıyor gibi hazırlanıyorum ama gereksiz gördüğüm şeyleri almıyorum. Park yatak vardı sadece, onun dışında kıyafetlerini aldım, ıslak mendil stokladım bebek bezi aldım denemelik. Şampuan pişik kremi falan alcam. Biberon emzik gibi şeyler lazım olursa alınacaklar arasında bence. İlki gibi heyecanlı alışveriş olmuyor 😀