Merhaba iyi akşamlar bişey sormak istiyorum geçen ay 17 sinde adet olmuştum çok ağrım olunca ağrı kesici içtim ağrı kesici ,ağrı kesici içinçe adetim çok etkileniyor kanamam az oluyor vs. normalde de 5 gün falan gecikmeyle olurum hep adet ama bu sefer 7 gün geçti ağrı kesici içmek adeti bu kadar geciktirirmi ?