nurze01
Ben hastaneden çıkıp eve geldiğimde direk banyo yaptım zaten bantlı olduğu için bir sıkıntı olmadı. 1 hafta sonra bant çıkarıldı sonrasında sürekli banyo yaptım ozamanda yanma falan olmadı ama dalinle banyo yapmıştım ben göz yakmıyorsa yarayı da yakmaz psikolojisiyle☺️nitekim öyle de oldu ılık banyo rahatlıkla yapabilirsiniz sabah akşam yaptım ben , içiniz rahat olsun hem sütünüzü de artırır banyo ☺️ temizliğe gelince ise bir müddet kesi bölgesine dokunmayın etrafını jiletle temizleyebilirsiniz yaraya dikkat ederek çünkü ağda falan deriyi çekiştirdiği için canınız yanabilir 😶