Kızlar aklım karışık yardımcı olur musunuz acaba benim 20 aylık oğlum var gece deliksiz uyusun diye yatmadan nişasta ile mama veriyorum bazen uyuyor bazende uyumuyor ama sorum nişasta faydalı değil aksine zararlı obezite olmasına yol hazırlıyor diyorlar bilgisi olan paylaşır mı bir de biberon ile verdiğim için bağımlı gibi bişey oldu ne yapmam lazım