EcrinMasal29 ben öğlen yoğurt veriyorum öğün yerine ama yarı öğün yerine sayıyorum mesela 4 saatte bir yediriyorsam mamayı kaşık mamasından 2.5 saat sonra tekrar mama veriyorum akşamda meyve püresi veriyorum aynı şekilde tam öğün yerine yedirmiyorum ara öğün gibi ama yatmadan önce hiç kaşık maması vermedim öğlen ve akşam üstü veriyorum