Kızlar merhaba 27 aylık bir kızım var sabah 08.00 gibi kalkar öğle uykusunu 14.30-16.00 arası yapıyor ama gece 23.00-23.15 ten önce yatıramz olduk önceden ne güzel 22.00 gibi yatardı yatakta garip garip hatekwtler yapıyo uyumamak için çıldırıyo resmen bütün rutinleri denedim duş aldırmak,kola pışpış yok yok yokkk öğle uykusnu kaldırmalı mıyım acaba diye düşünüyorum noldu yardım edin çocuğumla ilişkim bozulucak