Merhaba kızlar oğlum bir aydır bi ortama girdiği zaman çok çekingen davranıyordu kendini savunmayı bilmiyor 18 aylık bende ablamlara geldim 4 gün oldu evde 5 çocuk var ama hala aynı ben yanından ayrıldığım gibi anne diye ağlıyor arada oynuyor sonra hemen yanıma geliyor ve kendini savunamıyor elindeki herseyi alıyorlar ben bu duruma çok üzülüyorum bi öneriniz varmı