asel_asya61 şikayet yok ama sadece burun hırıltisi var temizliyorjm sürekli butun bebeklerde oluyormuş bu başka sıkıntı yok şükür bende 2 aylıkken kalça usg için gideceğiz ve yine sağlık ocağı çağırdı kalabalık yerlere bebeği sokmak istemiyorum pek o yüzden teşekkür ederin ama :))