Merhaba 2 buçuk aylık bebeğimi bugun göz doktoruna götürdüm bir gözü daha küçük gözüküyordu. Bebeğin küçük olduğunu daha sinirlerinin tam anlamıyla oluşmadığını bir yaşına kadar kesin tanı koyamayacağını söyledi. Basına böyle bi durum gelen oldu mu ?