sevgii_123 Sahrabalam yok bazı çocuklar çok severek oynuyor konuşan bebek 🤩🥰 bir hevesle almıştım bilmiyorum. Bizim zamanımızda biz çok severdik amcamın kızında fln vardı .
sevgii_123 Noname21 yaa annemler bize fazla almazdı. Yokluk vardı kızıma da heves edip aldım ama küçük olduğu içinde oynamiyo fazla satamazsam da saklarım büyüyünce oynar 😊
Noname21 sevgii_123 bir sene sonra oynar aslında bak bir sene sonra ister daha pahalı olur şimdi oyuncak dediğin şey altın gibi durdukça değerleniyor
sevgii_123 Noname21 yaa orası öyle haklısın valla dediğim gibi canım isteyen olursa satim dedim satamazsam da üzülmem