NilMomm İyi akşamlar arkadaşlar. Sürekli tekrarlayan öksürüğümüz ve ateşimiz var. Daha 1.5 ay önce antibiyotik vs kullandık şimdi yine başladı. Nedir bu böyle anlamadım.