Bizde doğunca kaldık 5 gün bize dediler 6. Ayda üniversiteye gidin diye , sonra sağlık ocağında ebemize biz kuvözde kaldık diyince oda kendine not 6. Ayda işitme testi kontrolü var diye hatta , şuan 5bucuk ayligiz ayın 11inde götüreceğim içimizde kalmasın çok şükür aksi bişey hissetmedim gayet duyuyor maşallah