Olimbonii hepbahar123 Bebekler için üretilen bir mama neden zararli olsun ki ben 4.ayindan beri kasik mamasi yediriyorum formul mamada icmedi oglum gayette saglikli masallah
Irmakmelegim hepbahar123 21 aylık hiç vermedim.kasik maması çok gerekli deil paketli gida sonuçta ewde kendim yaparım muhallebi yulaf daha saglikli
Olimbonii hepbahar123 Bence bir zarari yok yani zararli olcani düşünmüyorum kullandim oglumda yiyor yani saglik durumu masallah guzel ilerliyo ne meme emdi ne formul mama içti bu kaşık mamasida olmasa napardim bilmiyorum
Olimbonii hepbahar123 muhallebiyi kendim yapıyorum evde onu seviyor ama meyve püresi ve kasik mamasini hazie aliyorum guzel oluyor