Elflnaaa Saadet1 ben meme veriyorum bırakmıyor memeyi uyumak istiyor uyutuyorum sonra uyanıyor doymadıği için mama veriyorum gaz oluyor muydu sizde bebekte yani
MaviBoncuk_ Melike071707 maşallah inşallah hep böyle devam eder iştahı sağlığı. Annesi tabiki sizsiniz siz daha iyi bilirsiniz ben nacizane yorum yaptım 😊🌸
Melike071707 Elflnaaa illaki oluyor ama dün sap simplex başladık 5 damla veriyorum günlük rahatlattı ama sanırım uyku yaptı baya uyudu tedirgin oldum biraz yarın vermeden deneyeceğim bide
Yagmurata12 Elflnaaa benim bebeğim de öyle sizlerin de oluyor mu saatlerce memede kalmak istiyor süt azalıp istediği akışta gelmeyince sinirlenip bırakıyor