Merhabalar
Bez stoğu yapmak istiyorum fakat hangi numaradan ortalama kaç paket (kaç adetli olarak söylerseniz daha iyi olur) stok yapsam iyi olur? Konu hakkında bilgisi olan var mı?
Mesela 1 numarayı yeni doğduğunda 3 hafta kullandık
2 numarayı …. Aylık olana kadar kilosuna endeksli olarak kullandık
3 numarayı …. Ay kullandık
Vs gibi yazabilirseniz sevinirim