Asyamaaaa ya bebekten bebeğe değişiyor ilk gün çok ağladı ama yanındaydım ve onunla konuşup sakinleştiriyordum ilk günler temas var kucağımda alıyorsun benim bebeğim de kaç kez kustu ağlamaktan ama hiç pes etmedim 2 gün sonra alıştı ve ağlamadan uyumaya başladı ağlaması sizi tedirgin etmesin kendi kendime diyorum ben bile uyku eğitimi aldıysam herkes alabilir çünkü bebeğimin ağlamasına asla vermiyordum dayanamıyorum ikimizin iyiliği için bunu yaptım sadece kararlı olun sonra çok rahat olacaksınız