Selam sevgili anneler, 4.5 aylık kızım var 29 Mart’ta kakada kan görülmesi ile süt ve süt ürünleri diyetine başladık sonrasında sırayla kırmızı et, yumurta ve son olarak domates ve domates salçası eklendi. 15 gün sonrası için tekrar konuşacağız sen her gün kakayı kontrol et not al kan gelirse dedi doktorumuz.(alerji ve immünoloji doktoru) 2 gün kan görmüyorum tam geçiyor diye seviniyorum sonra pat tekrar kan. Artık geçmeyecek bu diye endişe etmeye başladım. Bu durumu yaşayan sonra geçen var mı