Arkadaşlar bebeğim 3 aylık anne sütü ve mama alıyor. İnek sütü alerjisi olduğu için aptamil pregomin kullanıyor. 10 gündür kabız 3 gün arayla fitille yapabildi sadece ( doktor söyledi fitil vermemizi)
Ama ben korkuyorum hep böyle mi sürecek tecrübesi olan yazabilir mi nedendir sizce ne yapmamız gerek ne iyi geliri?
Mamaya zeytinyağı katıyorum