Arkadaslar normal doğum yaptım 11 aylığz emziriyorum evet süt prolaktin hormonu yüzüdenn adet olmamı engelliyor 7.ayda kadın doğum kontorlede gittim normal diyolar fakat o yüzden vucut şişkiği kilo verememe olurmu? Doğumda 13 kilo aldım herkes gbi 8 kilom gitti 5 kaldı yapıştı gitmiyor 🤣🤣🤪🤪