YeniAnnee22_04 geçmiş olsun öncelikle. Sütüm az diye düşünmeyin. Bebeğiniz daha iki günlük ve süt üretimi de buna eşdeğer şekilde oluyor. Emdikçe daha da artacak. Sık sık emzirmeye çalışın. Göğüs ucu çıkarıcılar var onlardan kullanın işe yarar belki kullanmadığım için fikir soyleyemiyorum. Kendi modunuzu da dusurmeyin çoğu bebek sarılık oluyor ve geçiyor. Tedavi altına da alınmış. Şunu da unutmayın çevrenizde böyle bir söylem varsa kimsenin sütü öyle fışkırmıyor.
Kuru dut kürü içebilirsiniz. Kuru inciri doğrayın biraz su koyun. tereyağında pişirin biraz ceviz koyun o da güzel süt yapıyor. Bunu dut ile yapanlarda varmış