Eslem_eymen Kızlar bebeğim 12 günlük olduk hala yüzü sarı gözünün içi agzi falan topuk kanı alındı sınırın altında çıktı oyuzden hastaneye yatırmadılar sık sık emzir dendi bana ezmiyorum ama geçmiyor yanlışmı yapıyorum acaba korkuyorum napmam lazım 🥹
Emireymenmom Eslem_eymen bizimki 3 aylıkken geçti neredeyse uzamis sarılık vardi çok ağladım üzüldüm ama geçti şükür. Yarim saate bir emzirmeye çalıştım bol bol yıkadık uzun sürdü qma geçti
Theh Eslem_eymen çok geçmiş olsun😌 benim bebeğimin 17 idi değeri ve doktorumuz yatış yapmadı düşme eğiliminde olduğu için sarılığımız. Bir ay içinde de tamamen geçti. İlk bacaklarında azalmaya başlıyor en son da gözlerindeki sarılık kayboluyor. Siz bol bol emzirin zamanla geçecektir 🙏🏻
kizinaasikbiranne Eslem_eymen benimkinin 1. Ay bitiminde tam olarak geçti korkma geçer bol bol emzir ya da mama ver ben mamayla geçirdim sütümle doymuyordu çünkü.
enchantress Eslem_eymen biz sarılık olmadık ama duyduğum kadarıyla geçse bile biraz renk kalıyor yüzünde ve gözlerinde o da zamanla geçiyor
denizkizi_ Eslem_eymen doktorumuz bize korkulacak birşey yok o sarılık süt sarılığı da olur demişti yanlış olmasın ama , 1-2 ay kadar sürer diyordu çok şükür yeni doğdu zamanlar geçmişti sonradan ve bol bol emzir uyuyorsa uyandır emzir