Üç gündür her uyku saatinde ağzına emzik eline uyku arkadisini verip yanına uzanıp kaşlarını ve saçlarını okşuyorum 10 Max 15 dakika da homurdana homurdana uyuyakaliyor gece uykusuna geçerken direk kendi yatağında yine aynı şekilde saçlarını okşuyorum normalde kucakta hoplaya hoplaya beyaz gürültüyle uyuturdum sizce başarılı oldum mu yanına uzanıp saçlarını oksamam da bir destek biliyorum ama kucakta hoplamaktan iyidir bence 🙈🙈 kilo aldığı için artık tasiyamiyordum