Blessed Kızlar kalıplar nasıl mesela şuan 21 giyiyor oğlum ayakları tombik biraz yaz için kaç almak lazım
TheBaby Blessed En son modelin plastiği kalın ve tombik ayaklara kendi numarası değil hiç bir numarası olmaz. Kızım 21 giyiyordu. İnternetten aldım ayağının ucu bile girmedi. Sattım uygulamadan
hemsireemom Blessed İgor biraz sıkıntılı ya ben genelde bir numara büyük alıyorum igordan aldığım zaman aslında kalıpları küçük değil ama sanırım plastiğinden kaynaklı
Blessed TheBaby aaa öyle mi çok teşekkür ederim bilgi için 😇 mağazada bir deneteyim o zaman ben numaralarını boşuna almış olmayayım 🌺
Blessed hemsireemom çok esnek geldi inceledim alayım sağlam olsun dedim ama deneyeceğim ayağına olmazsa öyle alacağım teşekkür ederim 🥰