Kızım 5 buçuk aylık 1 aydır iştahsız üstten 2 tane dişi beyazlamıs ama çıkmadı daha mama ıle beslenıyor doğduğundan berı ama 1 aydır bıberonu emmıyor daha doğrusu mamayı yemıyor bende kaşıkla zorla veriyorum diş yüzünden mı biberonu emmıyor acaba ağlıyorum artık doktora götürüyorum bısey yok ısrar verecegım yapmadı 1 saat bekledım yarın tekrar deneyeceğim lütfen cevap verin benimle aynı durumda olan yada böyle bısey başına gelen 😭😭😭😭😭😭😭🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻