Arkadaşlar bebeğim 1 yas 20 günlük alerjik bronşit olmuş doktorumuzda sipraktin şurup yazdı bana dedi kulaklarını açar alerjik için dedi sipraktin şurup için galiba iştah açıyor ve uyku yapıyormuş bebeğim bugün sürekli uyudu az uyanık kaldı.zarari var mıdır acaba