yakup6752 Bu dilindeki pamukcuk mu? Antibiyotik kullandık 1 hafta ondan olabilir diye okudum. Nasıl gecer? Henüz su vermiyorum 2 aylık bebeğim dilini silmeye çalıştım ama yavrumun ağzı kücücük zarar veririm diye korkuyorum (
nazlimom__ yakup6752 evet pamukçuk benim kızımda da var iki aylık. Karbonatlı su yapıyorum ağız mendiliyle siliyorum. Ağzını tak açmıyor o yüzden ben vay kaşığının arkasına döküyorum ağız mendilini çenesini aşağı indirince zaten ağzını açıyor dilini çıkarıyor o sırada silmeye çalışıyorum sizde öyle yapabilirsiniz.
Crknkz yakup6752 evet pamukcul bizdede oldu ne yptıysam geçmemişti doktorum bir karışım yazdı eczanede yaptım damla seklinde kullandım silmedm bile o sekilde kullandım
mrsheisenberg yakup6752 gazlı bezi serçe parmağına sar, karbonatlı suya bandır bebeğinin ağzına sok parmağını canım çok açmasına gerek yok çenesini. Dilini, yanaklarını üst damağını sil iyice her gün 2 kez yap bunu bi kaç güne geçer
edafmo nazlimom__ ya bende denedim silmeyi ama ucunu siliyorum sonları ortaları hep kalıyor çay kaşığı öğürtmez mi ki
Rumuz_13 yakup6752 karbonatı su ile macun kıvamına getirin sargı bezi yada temiz bezle silin inankü zarar vermezsini 2 yapmada geçti bizimkinin hatta parmak diş fırçası varsa dr onunlada üstten geçebilirsniz aşırı katmak olmadıktan sonra ilaç kullandırmıyorum dedi. Sadece biraz arkalara doğru olduğu için öğürebiliyorlar o yüzden hızlı ama iyice silin hemen.ben sadece dil üstünü sildim zaten aşırı açık sarı olarak beze geçiyor farkediyorsunuz
Baharpoyraz Bizede doktor bugün kabartma tozunu suyla karıştır günde 4 5 kere ağzını sil dedi birde damla verdi bugün başladım bende inşallah hemen geçer
Akrblt yakup6752 bu sey mantar( avrupda mantar deniliyo) Yani biberon emzik felan haslamadan beridysenis Ondan Oluyo Benim kizimdada Olmusdu Doktor ilac vermisdo emzigine sürüp vermisdim Hemen gecmisdi Korkulcak Bir sey yok😚