BusraElaa bende doğduğundan beri sma ile besliyorum hiç gza yada kabızlık olmadı şükür her ay 1.5 kilo aldı bir ara hipp deniyim dedim kabız oldu hemen sma ya döndüm,denemeniz lazım canım her bebekte farklı oluyor bir bebeğe yarayan diğerine yaramıyor 👍