AytanCelal Anneler nasılsınız? Durum sızlerde nasıl bebegım mama mene dede baba gel gol he. Cız . Su ısterse buv duye sozlerı var bırde bazen her gangı bır kelimeyı ewıdıyorsa seslendırır. Kedımız var ısmı Leo bır keresınde soylemısdı. Bır kac kez alo dediği oldu. Ver demısdı falan boyle ama gun ıcınde daha cok ıh ıh yapar aa aaa boyle yapar . Her şeye ıh ıh dıyor . Sızlerde durum nasıl? Kac kelımesı var ?
Elika00 AytanCelal benim oğlum 15 aylık olacak inanılmaz kelimeleri var ya maşallah biraz geveze Yapamıyom kapattım açılmıyo dönmüyor olmuyor oldu anne kalk korktum anne baba dede hala teyze abi abla amca neme turuncu karga kedi köpek aklıma gelenler Hayvan seslerini taklit ediyor Almanca nein chüss kom diyor Doğduğundan beri çok fazla uyarana maruz kaldı Tv değil tabi yurt içi yurtdışı çok gezdik çok misafir ağırladık çok misafirliğe gittik çok parka gittik çok kitap okuduk çok konuştuk sebeplerinin bu olduğunu düşünüyorum doktorumuz da ayına göre çok ilerde olduğunu söylüyor her bebek özeldir benimki biraz geveze 😂
AytanCelal Elika00 masAllah efendım masAllah ne kadar guzel geceze olmasıda cok guzel ) ben de oyle olsun ıstıyorum işde) ama yok . Nerede hara yapıyorum bılmemıyorum
Elika00 AytanCelal hata yaptığınızı düşünmüyorum her bebeğin gelişimi farklı ne yaparsanız yapın her bebek kendi yolunu kendi çiziyor
Mercimekkk Bizde de anne, baba, dede,attı,gel, ver, hav hav, bu, şurda, burda, mama, meme, abi birde adı Batı Alp adın ne dediğim zaman Bat diyor 😂 Aralarda tabi anlayamadım kendince konuşmaları da oluyor.