Kızlar boşanırken çocuğun düzeni bozulmaması için evimden ayrılmak istemiyorum. Bu süreç nasıl ilerliyor acaba. Eşimden Arife günü şiddet gördüm. Boşanma noktasına geldik. Boşancaz dedik darp raporu da aldım. Beyfendi bugün geldi anlaşmalıya yanaşmıyor. Sana da bakmak zorunda değişim çocuğu bırak git çalış diyor. Evden çıkmak istemiyorum ailemin yanında kalamam bebeğimde küçük çalışamam. Mahkeme bu süreçte nasıl ilerliyor? Kiramı faturalarımı öder mi nafakamı şiddet var hakaret var küçümseme var ilgisizlik var? Ne olacak böyle. Zaten çocuk okula başlayınca bitecek bu iş diyor o zamana kadar boşanmayacakmış. Deliricem en son